نصب ویندوز سرور ۲۰۱۲ بر روی سرور های HP نسل ۸ به پایین

3,699

 

سلام بر دوستان عزیز و گرامی ، با یک نکته کوتاه و البته کاربردی در خدمت شما هستیم . همانطور که میدانید تا نسل هشتم از سرور های HP برای نصب سیستم عامل ویندوز سرور می بایست از دی وی دی Smart Start استفاده میکردید و ویندوز را با توجه به سخت افزار های موجود کاستومایز کرده و نصب می کردید ، البته به روش نصب عادی سیستم عامل نیز این مهم رخ میداد اما ارور هایی  همانند نشناخته شدن رید ، درایور ها و موارد دیگر برای شما دردسر ساز شده و کار را سخت میکرد ، بنابر این استفاده از Smart Start بسیار توصیه میشد .

از نسل ۸ به بعد با روی کار آمدن ساختار intelligent provisioning  و قابلیت های فراوان آن به راحتی توسط همین نرم افزار که به طور پیشفرض بر روی سرور نصب و در حین راه اندازی توسط فشردن دکمه F10 قابل دسترس است  می توان  نصب سیستم عامل های جدیدتر همانند سرور ۲۰۱۲ و سرور ۲۰۱۶ را انجام داده و بروز رسانی ها را نیز ساده تر انجام داد . اما ما یک مشکل داریم !؟؟ میخواهیم روی سرور G7 که به طور پیشفرض تا سرور ۲۰۰۸ را ساپورت میکند یک سرور  ۲۰۱۲ یا سرور ۲۰۱۶ نصب کنیم !!

در این حالت شما حتی در صورت استفاده از Smart start پیش فرض بر روی اسن سرور ها امکان نصب را نخواهید داشت و با ارور هایی همانند تصویر زیر که مروبوط به شناخته نشدن ریدکنتلر ۴۱۰ توسط سرور ۲۰۱۲ روبرو خواهید شد !

اکنون راهی آسان روبروی شماست !!! با The Ways همراه باشید

کافیست از نرم افزار معرفی شده توسط خود کمپانی HP استفاده کنید و  درایور های ریدکنترل مربوطه به سرور ۲۰۱۲ را درون سورس ویندوز سرور ( برای مثال فلش مموری که سورس ویندوز را توسط آن روس سرور نصب میکنید ) اضافه کنید و بدون کمترین درسر نصب ویندوز را به پایان برسانید . در واقع این راه را اینگونه طی کنید :

وارد لینک زیر شده و گزینه download را انتخاب کنید ( دقت کنید ما برای سرور ۲۰۱۲ این مراحل را طی میکنیم ) :

http://h20564.www2.hpe.com/hpsc/swd/public/detail?swItemId=MTX_9175345236064183975c0c817f

اکنون نرم افزار را باز کرده و گزینه Extract را انتخاب کنید و مسیر فلش خود را که سورس ویندوز روی آن قرار دارد را آدرس دهید :

بسیار خوب ! شما به پایان این راه رسیدید ! فلش شما آمادست تا نصب ویندوز سروز ۲۰۱۲ را روی سرور HP G7 انجام دهید .

کپی کردن هیچ اشکالی نداره البته ذکر سایت Theways.ir و نام نویسنده  قطعا واجبه !   ۸-) 

1 نظر
  1. چاپ بر روی پارچه

    نصب ویندوز سرور ۲۰۱۲ بر روی سرور های HP نسل ۸ به پایین | Theways

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.